CZK EUR

Záruční, Pozáruční Servis, Registrace pro prodloužení záruky

Na většinu zboží z nabídky je poskytován záruční i pozáruční servis na adrese: JADAL.cz, Průběžná 1548/90, Praha 10, 100 00, Strašnice. Tel: 702056272 (9-16h)

Záruční servis - Podmínky

  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží a její délka je stanovena občanským a obchodním zákoníkem.
  • Záruka se nevztahuje na závady způsobené nevhodným zacházením a na běžné opotřebení způsobené používáním.

Prodávající poskytne záruku na výrobky v trvání:

  • 24 měsíců
  • 12 měsíců na nářadí pro profesionály, kdy kupujícím je osoba zapsaná v obchodním rejstříku, podniká na základě živnostenského oprávnění, apod. Tento zákazník kupuje nářadí pro svoji obchodní nebo podnikatelskou činnost, požaduje uvedení své firmy při vystavování úplného daňového dokladu a na příslušném dokladu požaduje uvedení DPH, atd. V tomto případě se jedná o kupní smlouvu, která je řízena obchodním zákoníkem, který neurčuje délku záruční doby. Jako příklad uvádíme společnost Kärcher zde nebo Robert Bosch: Podrobné Záruční podmínky Bosch naleznete ZDE
  • 3 až 6 měsíců na určité HOBBY výrobky zakoupené firmou (na IČO) na základě obchodních podmínek určených výrobcem.
  • 36 měsíců a více na určité nářadí AEG, Milwaukee, Metabo, Bosch, Festool, Protool, PowerPlus ad. (po registraci a splnění podmínek výrobce)

Prodloužení záruční lhůty na 3 roky produktů Kärcher

Bližší informace naleznete šipka ZDE

3 letá záruka AEG3 letá záruka AEG - registrace šipka Klikněte zde

Prodloužená záruka Milwaukee3 letá záruka Milwaukee - registrace šipkaKlikněte zde

3 letá záruka Bosch

3 letá záruka na modré nářadí Bosch při splnění  podmínek a zaregistrování se na stránkách Bosch. šipkaKlikněte zde nebo na obrázek.

 

 

 

2 letá záruka Li-Ion akumulátory a nabíječky Bosch Professional

 

 

2 letá záruka na Li-Ion akumulátory a nabíječky Bosch Professional při splnění  podmínek a zaregistrování se na stránkách Bosch.šipkaKlikněte zde nebo na obrázek.

 

 

 

 

 

3 letá záruka Bosch HOBBY

3 letá záruka Bosch ZAHRADA

Registrace 3 leté záruky strojů Makita3 letá záruka na nářadí Makita při splnění  podmínek a zaregistrování se na stránkách Makita šipkaKlikněte zde nebo na obrázek.

Prodlouženou záruku na 3 roky je možné uplatnit pro všechny elektrické a akumulátorové stroje Makita, Dolmar a Makita MT serie s výjimkou průmyslových aku momentových šroubováků řady DFL/DFT, aku lamp a nabíječek. Prodloužená záruka se nevztahuje na benzínové a pneumatické stroje. Stroj musí být registrovaný nejpozději do 4 týdnů od data prodeje a je zakoupený u autorizovaného prodejce v ČR.

 
 
 
Metabo 3 letá garance3 letá garance Metabo - registrace šipka Klikněte zde nebo na obrázek.

 

3 letá záruka DeWALT

Záruka na produkty řady XR v trvání 3 let

Společnost DEWALT si je tak jista kvalitou, konstrukcí a výrobou nářadí řady XR, že s potěšením oznamuje prodloužení záruky na 3 roky. Tato nabídka vás může uklidnit, protože kupujete systém, kterému můžete důvěřovat, minimálně na dobu několika nadcházejících let.

 3 letá garance DeWALT - registrace šipka Klikněte zde nebo na obrázek.

 

Festool SERVICE all-inclusive

Rychlá registrace přístrojů Festool: využijte 3 letou Záruku Festool a prodlužte si díky snadné registraci online záruční lhůtu ze 2 na 3 roky + získáte mnoho dalších výhod!  šipka Klikněte zde

3 letá záruka FEIN 

Každé elektronářadí Fein samozřejmě i lithium-iontové akumulátory, včetně nabíječky jsou před prodejem intenzivně prověřované, tak aby splnili ty nejvyšší kvalitativní nároky. Z tohoto důvodu Vám můžeme bezplatně poskytnut 3 letou garanci.

 

   

Na žluté nářadí Powerplus je garance 3 roky, na zelenou řadu Powerplus XQ je to 5 let.

 

Prodloužená záruka na 4 roky

Na zboží značky Riwall PRO, ELPUMPS,  GTM Professional, DWT, Scheppach, Woodster, Scheppach Special Edition a Kity  je poskytována záruka 4 roky ode dne převzetí zboží kupujícím. Závazek prodávajícího z prodloužené záruky je dán pouze v případě, že kupující předloží výrobek k servisní prohlídce v autorizovaném servisu ve 24 měsíci od data prodeje stroje. Náklady spojené se servisní prohlídkou hradí kupující. Na prodlouženou záruku, která je poskytována nad rámec základní záruční lhůty, se nevztahuje 30ti denní lhůta pro vyřízení reklamace. Na motory Briggs Stratton, Honda, Kawasaki a Kohler platí záruční doba dle záručních podmínek Briggs Stratton, Honda, Kawasaki a Kohler. Běh záruční lhůty počíná běžet dnem převzetí zboží vyznačeném na tomto záručním listu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-letá záruka DUSSProdloužit záruku na 3 roky lze uplatnit za předpokladu, že zákazník předloží výrobek k pravidelné servisní prohlídce každých 12. měsíců od data prodeje stroje. Servisní prohlídka je prováděna na náklady zákazníka (pouze spotřební materiál).

 

 

Jet Dryer

 

3 letá nebo 5 letá záruka na vybrané výrobky Jet Dryer.


 

Karibu


 Záruka 5 let na výrobky Karibu (záruka 2 roky na elektrická zařízení)


Reklamace

V případě, že se v záruční době – její délka viz. Záruka – vyskytne u zakoupeného zboží závada – porucha, bránící jeho užívání, postupujte takto:

1. Co nejdříve nás kontaktujte nejlépe e-mailem (info@jadal.cz) a sdělte nám:

  • typ a výrobní číslo reklamovaného nástroje
  • důvod reklamace (pokud možno co nejpřesnější popis závady)
  • datum nákupu a číslo daňového dokladu

2. Reklamovaný výrobek včetně kopie daňového dokladu, originálního záručního listu (u některých značek je to daňový doklad) a popisu poruchy zašlete nebo přineste na naší adresu provozovny: JADAL.cz, Průběžná 1548/90, 100 00, Praha 10 - Strašnice. V případě, že by náklady na dopravné překročily výši 120,-Kč, sjednáme Vám svoz zboží naším dopravcem.

  • Podle zákona musíme reklamaci vyřešit do 30 dnů, ale většinou proces netrvá déle než dva týdny. V případě, že by se u reklamovaného zboží vyskytl nějaký problém, budeme Vás informovat a domluvíme se na dalším postupu.
  • Za případné chyby v informacích, u fotek a technických popisech produktů, které máme převzaty od našich distributorů, nemůžeme 100% ručit. Předem se proto omlouváme.
  • Pokud je u reklamovaného zboží nutno provést úkony jako jsou vyčištění, pravidelná údržba atd., potřebné ke zjištění závady, je tato služba zpoplatněna automaticky, max. však do částky nepřekračující 30% z ceny zboží.
  • V případě, že se u reklamovaného zboží objeví nebezpečná závada (např. naseklý napájecí kabel), nepřekračující však 30% z ceny výrobku, automaticky ho servisní středisko opravuje.

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
     Více informací
Copyright © www.jadal.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.jadal.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace